Monday, July 23, 2007

PIZZA ROLAT


Za pocetak ovog mog blogiranja stavljam recept koji sam slucajno dobila od prijateljice Blazenke. Naime, trazila sam recept za ukusne rolade od ajvara koje sam kod nje probala i ona mi je iskopirala stranicu iz njene biljeznice s receptima. Na toj stranici nalazio se recept za pizza rolat. Odusevila sam se jer je dugaciji od svih pizza, pizzeta i sl. koje sam do sada probala.




PIZZA ROLAT
Potrebno:
- premaz za kore: 3 jaja, 2 dl vrhnja, 1 dl ulja
- za pizzu: kore za savijacu 10 komada (1 paket), 40 dag sunkarice (ili salame za pizzu), 40 dag sira (najbolje u listicima), manja konzerva gljiva, malo ukuhane rajcice ili kupovnog preljeva za pizzu


Priprema:
Sastojke za premaz izmutiti drvenom kuhacom i njime mazati kore. Kore za savijacu podijeliti 2X5. Svaku koru namazati namazom za kore i slagati jednu na drugu. Na petu koru poslagati sastojke za pizzu i po zelji staviti origana. Uviti kore u rolat i staviti u prethodno pouljen protvan (tepsiju). Isto postupiti i s drugih 5 kora. Nakon toga rolate prekriti aluminijskom folijom i staviti u hladnjak najmanje 2 sata. Pizza rolat peci na 180C oko 45 minuta. Kada se prohladi narezati na snite i posluziti.

Ja sam osim navedenih sastojaka sitno nasjeckala pola manjeg crvenog luka i na trenicu naribala jednu svjezu papriku. To sam posula po petoj kori zajedno s ostalim sastojcima. Osim toga, rolate sam napravila navecer i ostavila ih u hladnjaku do sutradan kad sam ih pekla.

Nadam se da ce Vam se ovaj pizza rolat svidjeti.
Dobar Vam tek!

2 comments:

Anonymous said...

O, super! Jos mi je najdragacijeni ovaj tvoj doprinos receptu da si sve stavila u hladnjak i pekla sutra. To je super prakticno. Pozdravljam te, Lidija

Vanchy said...

Hvala Lidija!